priscillalengkeek.reismee.nl

Inpakken!!

Hallo allemaal,

Deze week niet veel te vertellen, er niet zo veel veranderd in vergelijking met vorige week. Deze week was A vooral ziek thuis. J was eindelijk weer gezond genoeg om naar school te kunnen. Ze wisselen elkaar een beetje af met ziek zijn. Helaas is het na twee weken zieke kinderen verzorgen nu ook mijn beurt. Ik heb er weer een flinke verkoudheid aan over gehouden. Nog een maandje volhouden dan maar, als het klopt moet het dan langzaam warmer worden. Eerst maar eens focussen op de verhuizing. Afgelopen weekend zijn we begonnen met het inpakken van de dozen. Het huis is nu grotendeels ingepakt. Wat ik houd dat er overal verhuisdozen staan en er nog weinig spullen over zijn. We blijven komende week nog in dit huis. Zaterdag worden de laatste spullen ingepakt en zondag komt de verhuiswagen om alles naar het nieuwe huis te brengen. Uiteindelijk moet volgende week woensdag alles over zijn naar het nieuwe huis. Het voelt een beetje als kamperen. Mijn eigen kamer heb ik nog niet ingepakt. Niet dat ik veel heb om in te pakken. Het moet denk ik wel in een doos passen. Ik ben benieuwd naar het nieuwe huis en de wijk. Vind het wel leuk om een nieuwe omgeving te verkennen. Ik ben met de kinderen al in de bibliotheek van Unley geweest, dat is als het klopt 15 minuten lopen bij het huis vandaan.. Ik moet zeggen het is een redelijk drukke wijk met veel activiteiten. Mijn host ouders noemen het klein Londen. Veel huisjes en winkeltjes dicht op elkaar geplat en druk verkeer. Dat is ook niet zo vreemd de wijk ligt dichtbij het centrum van Adelaide. Dat is wel prettig. misschien kan ik dan met lekker weer naar het centrum lopen vanaf het huis. dat ga ik eens uitproberen als we verhuisd zijn.

Cheers,

Priscilla

Reacties

Reacties

Oma Gezina

Hoi wijvie
He wat vervelend een verkoudheid ja met kleine kinderen heb je dat zo te pakken helaas maar moed houden het mooie weerkomt ook heus wel jou kant op hoor even geduld nog
Ik zal je dan niet vervelen met hoe lekker het hier is en hoe mooi de volle stranden zijn ha ha
Gemeen he maar goed je bent aan het inpakken mooi dan weet je in ieder geval dat er weren dak boven je hoofd komt toch
En lekker dicht bij het centrum ook nog dat is voor jou heel leuk en weer een andere omgeving is ook weer leuk zeker zo dicht bij de stad kan je lekker lopend uitgaan met de andere meiden
Je ent alweer over de helft van je tijd daar wat gaat het snel he nog even en het is alweer voorbij
Heb je al nagedacht wat je er na gaat doen misschien nog 3maandjes er aan vastplakken of meteen maar gaan backpackken we horen het wel
Nou lieverd we moeten maar weer snel Skypen
Beterschap en lekker inpakken
Dikke kus Oma Gezina en Opa Michiel xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active