priscillalengkeek.reismee.nl

Better laat dan nooit

Hallo allemaal,

Een late blog deze keer, Een paar problemen met het internet hier. Eenredelijk rustig weekje achter de rug. Het was afgelopen week nog kouder dan daarvoor. Het is nu ongeveer 3 graden snachts. Een echte Australische winter. Juli en augustus zijn de koudste maanden dus ben benieuwd wat ik verder nog kan verwachten. Ondertussen gaat de huizenjacht verder. Afgelopen week hebben mijn au pair ouders een lening geregeld zodat ze ook echt een huis kunnen kopen. Beetje laat maar oké. Dus nu zijn ze echt serieus naar huizen aan het kijken en hun opties aan het overwegen. En dat terwijl wij nog maar 40 dagen hebben om een nieuw huis te vinden.

Afgelopen week af en toe een paar mooie dagen gehad. Op die dagen lekker met de kinderen naar buiten geweest. J leert fietsen op haar eerste fietsje met zijwieltjes. Ze word langzaam steeds beter. Alleen de heuveltjes zijn nog lastig en die zijn hier helaas veel. A vind de fiets van zijn zus ook erg interessant. Hij pakt dan ook regelmatig de fiets helm van zijn zus en probeert dan op de fiets te klimmen. Helaas is de fiets te groot voor A. Zijn pogingen zien er wel grappig uit.
Afgelopen weekend ben ik samen met een vriendin op een dolfijnen cruise geweest. We hebben ook een aantal dolfijnen gespot. Alleen waren ze zo snel dat ik erg geen foto's van heb kunnen maken. Daarna hebben we een lekker warm kopje thee gedronken ik een high tea winkeltje. Nou ja het was eigenlijk een meubel zaak in een soort metalen schuur/keet. Helemaal achter in die winkel stonden een paar tafels voor de gasten van de high tea. Ook daar was het erg fris. Australiërs zijn niet echt voorbereid op wat kouder weer. Hoe dan ook de hapjes waren super lekker. Dat kunnen die Australiërs dan weer goed.
De komende drie weken hebben de kinderen vakantie hier. Dit betekend dat ik beide kinderen een dag extra heb. Hopelijk word het wat beter weer zodat ik een paar leuke dagjes (lees middagjes) uit kan plannen. Als iemand nog een paar leuke knutsel ideeën heeft wil ik die graag horen. Het is soms best lastig een activiteit te vinden die leuke is voor een 2 en een 4 jarige.

cheers,

priscilla

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active